Frigem friptura la Cuptor

Îmi place să gătesc friptură la cuptor. Din anumite motive, nu am mai stapanit gratar. Că e prea temperamentale, flacăra, roci, căldură şi timpul necesar pentru a rula în afara pentru a verifica pe fripturi pur si simplu nu se merita pentru mine. Am bucătar friptura din cuptor că mirosurile, arată bine şi are gust de ce a fost gătit pe grătar, fără complicaţii. Încercaţi această reţetă şi este posibil să gătesc întotdeauna friptura din cuptor de asemenea.


Instrucţiuni:
Lucrurile veţi avea nevoie de:
* Steak
Ingrediente* pentru marinata
* Fonta Skillet

Pasul 1
Cook Steak dreapta în cuptor: Alegerea taie dreptul de nu înseamnă că trebuie să merg afară şi cumpere Filet Mignon, (ar fi mare lucru, dar puteţi găti friptura din cuptor şi ia în considerare bugetul dvs., de asemenea), dar ce faci trebuie să ia în considerare grosimea şi weight.If încercaţi să gătesc o friptură subţire în cuptor te-ar putea sfârşi prin a gătit peste ele.

Fripturi groase de aproximativ 1 1 / 4 la 1 1 / 2 cm grosime care cântăreşte între 12 şi 16 uncii cele mai bune de muncă.

Pasul 2
Fripturi marinata sa Cook în cuptor: Pentru a bucătar friptura la cuptor, care a aroma mare şi este de licitaţie este cel mai bine este să le marinata. Acesta este un alt lucru calendarul pentru mine, dar funcţionează.

Intotdeauna mi-am să-mi fripturi din frigider cu cel puţin 30 de minute înainte de a-am sa gatesti ei şi să le permită să marinata într-o jumătate ceaşcă de ulei de măsline, 4 linguri sos de soia şi 4 lingurite Grill Mates de la Montreal Anotimpurile de friptură. Aceasta este reţeta marinată timp de două bun dimensiuni fripturi, dar puteţi dubla cu uşurinţă, dacă este necesar.

Acest lucru dă-mi timp pentru a obţine Skillet-mi exprimate călcată şi cuptor încălzit în sus şi le dă timp friptură de a veni la temperatura camerei.

Pasul 3
Sear Steaks înainte de a le găti în cuptor: pentru a găti o friptură la cuptor care pare să fi fost preparate pe gratar aveţi nevoie pentru a se usca. Prefer să meu veşteji pe arzător de încălzire tigaie la foc mediu mare şi apoi adăugarea de fripturi şi transformându-le după aproximativ 4-5 minute şi apoi searing cealaltă pentru o sumă egală de timp, dar ai putea alege să cauteriza le revin în temeiul de pui broiler. Unele persoane prefera metoda de pui broiler, deoarece acestea nu trebuie să le transforma. Acestea vor usca pe ambele parti, deoarece căldura de la pui broiler, iar căldura de la pan lucrează împreună pentru a sear ambele părţi. Indiferent prin ce metodă sunt bine pe cale de a gătit o friptura mare în cuptor.

Pasul 4
Cook Steak în cuptor: Pentru a bucătar Steak în cuptor aveţi două opţiuni.

Aveţi posibilitatea să gătească le rapid la 450 de grade sau puteti bucătar o friptură în cuptor la 325 de grade. Oricum works mare. Cred ca momentul este totul cand vine vorba de gătit.

Dacă am frying doar cartofi pentru a merge cu ei am setat cuptor la 450 grade si sunt gătite într-un mediu perfect în 10 - 12 minute.

Dar dacă am face cartofi copţi am setat cuptor la 325 grade care le permite să gătesc la un mediu perfect în 25 de la 30 de minute. Trebuie doar să alegeţi care metodă funcţionează cel mai bine pentru tine şi transferul dvs. pan direct în cuptorul preîncălzit.

Comments

Popular posts from this blog

cum scriu pe tastatura arond, cum tastez around, cum fac around, cum pun caracterul arond pentru email.

cum fac paranteza

Dezactivare extraoptiuni vodafone