Cum memoram o lista

Cum sa memorezi o lista

Credeţi sau nu, noi toţi avem capacitatea de a memora liste lungi, fără sa le scriem şi fără o memorie vizuala. Trebuie doar să fim instruiţi în mod corespunzător. Acest articol vă va arăta un mod garantat de a memora orice listă in memoria dumneavoastra. Distractie!

Veţi avea nevoie de urmatoarele lucruri:
* O listă

1. În sensul prezentului articol, aici este o lista de cumparaturi scurt: lapte, pâine, ouă. Puteţi, desigur, utilizează propria listă.

2. Ce aveţi de gând să faceţi este să lipiţi lista dumneavoastră să cuie pe corpul tau. Deci, pentru acest exemplu, avem trei intrări: lapte, pâine, şi ouă. Decideţi dacă vă cuie pe corpul tau va fi. Am de gând să utilizeze capul meu, cotul drept, şi rotulei stânga.

3. Primul meu de intrare este laptele. Un galon de lapte este raportat la capul meu. Următorul meu de intrare este de pâine. O pâine este raportat la cotul meu drept. intrarea mea ultima ouă. O duzina de oua este raportat la nivelul rotulei meu a plecat. Vizualiza aceste elemente de pe dvs. cuiere (părţi ale corpului).

4. pas meu final este lipici sau pasta. Recurge la acţiuni nebun ca lipici dumneavoastră. Există un galon de lapte DISCO danseaza pe capul meu. Există o pâine JUMPING coarda cu un cangur pe cotul meu drept. Există o duzina de oua JOC Solitaire cu o punte care se află pe focul asupra rotulei mea stânga. Ajunge la o idee? Aş fi dispus să pariez că vă veţi aminti această listă foarte trei luni pe drum atunci când vă amintiţi de acţiune care se desfăşoară pe corp cuie. Această metodă va funcţiona cu orice listă destul de scurt pentru a se potrivi pe corp (aproximativ douăsprezece picioare).

Comments

Popular posts from this blog

cum scriu pe tastatura arond, cum tastez around, cum fac around, cum pun caracterul arond pentru email.

cum fac paranteza

Dezactivare extraoptiuni vodafone