dece nu imi pot vedea toate twitturile mele ?

Cum Fac Twitter
dece nu imi pot vedea toate twitturile mele ?

Vestea buna este ca ei nu sunt pierdute sau dus! Avem toate tweets. Vestea proastă este că am în prezent doar vă permit să vedeţi 3200 tweets cele mai recente (aceasta ar putea fi interpretat ca o veste bună, ca numarul ar putea fi mai mic de 3200). Altă ordine de idei bună este că suntem în cele din urmă de gând să construiască ceva care vă va permite să vedeţi toate tweets dumneavoastră. Printre lucrurile pe care gazillion vrem sa facem pentru a face o mai bună stare de nervozitate, acest lucru nu a ajuns încă la partea de sus a listei noastre, care se bazează în mare parte pe ceea ce am auzit de la oameni ca tine. La un moment dat, veţi avea posibilitatea de a obţine pe o maşină twime, vizitaţi twistory dumneavoastră, şi tweminisce. Aceasta va fi o zi distractiv!

Comments

Popular posts from this blog

cum scriu pe tastatura arond, cum tastez around, cum fac around, cum pun caracterul arond pentru email.

cum fac paranteza

Dezactivare extraoptiuni vodafone