emag

lupta Expendables Vampires Piranha 3D

'Expendables' inca se zbate in box office, 'Vampires' si 'Piranha 3D' Se aseaza pentru insemnari.

Week-end cinci versiuni noi la nivel national au fost unimposing, permiţând consumabile de a pretinde la faţa locului de top din nou cu 17 milioane dolari, deşi ansamblul de acţiune care are febră musculară nu a prezentat în continuare puterea.

Consum s-au retras un tipic 51 la sută, iar salariile sale a crescut la 65.4 milioane dolari în zece zile, dublarea lohn final al unui mediu de Jason Statham sau film Jet Li. Imaginea a avut loc, de asemenea, mai bună decât Ultimul film Sylvester Stallone lui, Rambo, şi are autostrada dintr-o incasari. Cu toate acestea, a pierdut un pic mai mult teren în comparaţie cu Inglourious Basterds, care a fost oprit 49 la sută la 19.3 milioane dolari în weekend-ul celei de a doua şi a avut 73 milioane dolari în până la punctul de aceeasi perioada a anului trecut.

Suge vampiri a fost cel mai mare Großer printre noi versiuni, drenaj 12.2 milioane dolari de la aproximativ 3.400 de ecrane în 3233 locatii pentru o lansare de cinci zile de 18.6 milioane dolari. Cu cea mai mare parte de marketing, care în honed pe Twilight şi nebunia vampir, începe lingură a fost de două ori la fel de mult ca de debut Dezastre si mai arbitrară în august 2008. A făcut, de asemenea, de afaceri mai mult iniţială Dance Flick şi Superhero Movie, deşi acestea au scăzut scurt de Date Movie, Epic Movie si Meet the Spartans. de votare douăzecea Century Fox Distribuitor de ieşire indicat faptul că un whopping 72 la sută din publicul a fost sub 21 de ani, şi 55 la sută au fost de sex feminin, denaturează mult mai tineri şi mai puţin femei decât Twilight Saga: Eclipse deschiderea lui.

Bilet de loterie a marcat un decent $ 10.7 milioane pe ecrane aproape la 2.200 la 1973 locuri, care a fost mult mai mare decât Love Don't Cost a Thing, filme Longshots şi Cookout chiar dacă nu în Liga Barbershop şi vineri. Distribuitor Warner Bros a raportat că 51 la sută din public a fost de sex feminin, 57 la sută a fost de 25 ani şi peste, şi 88 la sută a fost negru.

Piranha 3D a luat o muscatura 10.1 milioane dolari din aproximativ 2600 ecrane în 2470 de locaţii. Aproximativ 2200 din aceste locaţii prezentate imaginea în 3D, care au reprezentat 95 la sută din afaceri. Care pune prezenţă gorefest intenţionat brânzos de deschidere la egalitate cu Lipitura de la mai devreme în această vară şi la mai puţin de jumătate din Snakes on a Plane şi Lake Placid (şi chiar mai puţin de opt picioare Freaks), printre titluri comparabile. groază de comedie, în general, nu se apuca de o audienţă mult mai teatral, precum şi comercializarea Piranha 3D a folosit aceeaşi playbook ca Snakes on a Plane şi ilk sale, cu speranţa că se concentreze slab adăugată la 3D ar atrage mai mult cinefililor. Distribuitor de cercetare companiei Weinstein a sugerat că 57 la sută din public a fost de sex masculin şi 58 la sută a fost de 25 ani şi peste.

Switch livrat 8.4 milioane dolari în 2012 locaţii, care a fost aproximativ aceeaşi ca Iubirea se întâmplă, dar mai mult de impotent de back-up plan. Comedie featuring cu Jennifer Aniston si Jason Bateman a avut o campanie de publicitate în mare parte greu de definit, ca şi cum marketing încercat să se ascundă premisa filmului potenţial unappealing de un om de comutare materialului seminal, în inseminare artificială a femeii cu propriile sale. Distribuitor de votare Miramax ieşire a arătat că 63 la sută din public a fost de sex feminin, 73 la sută a fost de peste 25 de ani şi peste 80 la sută au fost cupluri.

Nanny McPhee Returnari pierdut mult din magia predecesorului său, făcând 8.4 milioane dolari la 2784 de locatii. Primul Nanny McPhee a debutat la 14.5 milioane dolari în 1995 locaţii de peste patru ani şi jumătate în urmă. sechele de familie a se vedea, de obicei, barosan drop-off-uri de la predecesorii lor, precum şi situaţia Nanny McPhee Returnari "a fost exacerbat de timp şi de marketing care a trăit până la titlul filmului, şi nu a dat un motiv întemeiat pentru a vedea filmul.

Pentru mai multe Vampirii Suge, Piranha 3D, Nanny McPhee, şi analiza Switch, click aici pentru a citi Briefing de sfârşit de sãptãmânã.

Între timp, Rugaţi-vă Mănâncă Love pierdut in greutate mai repede decât Julie & Julia a august anul trecut. Julia Roberts vehicul alunecat 48 la sută la 12.1 milioane dolari, sporind continutul de factura suma sa de 47.2 milioane dolari în zece zile. Prin comparaţie, Julie & Julia lumină 40 la sută la 12.1 milioane dolari în weekend-ul celei de a doua, deşi Mănâncă Rugaţi-vă Dragostea menţinut un uşor avantaj în total brut, datorita deschiderii sale mai mari.

Jos 42 la sută, Baieti Alte avut loc puţin mai bună decât Step Brothers in week-end al treilea, extrapolare 10.1 milioane dolari pentru un concordă 88.3 milioane dolari în 17 zile. Începutul a văzut cel mai mic declin dintre holdovers la nivel national, usurand 31 la sută la 7.8 milioane dolari. Această sumă sa de a aduce un imens $ 262 milioane în 38 de zile. Scott Pilgrim vs Mondiale, pe de altă parte, a avut un hit 51 la sută, mobilizînd 5.2 milioane dolari şi de ridicare monedele sale la o modestă $ 20.9 milioane în zece zile. Prin acelaşi punct, Kick-Ass au generat 34.7 milioane dolari.

week-end de afaceri totală a crescut cu un procent de perioada similara a anului trecut, cand Inglourious Basterds criticat în teatre, dar participarea a fost mediocra pentru perioada din an.


No comments:

Post a Comment