3 strategii pentru twitter

Există multe moduri diferite de a folosi Twitter, fiecare mod individual este cunoscut ca o strategie. Strategii de Twitter sunt rareori cunoscute, acestea nu sunt mulţi utilizatori Twitter populare. Cum ştiţi aceste strategii de lucru? Am venit cu aceste strategii de la, in propria mea experiencefrom Twitter, şi de la uita la populari utilizatori de pe Twitter. Dacă copiaţi strategiile folosite de oameni de popular atunci nu există o garanţie lucrează. Iată câteva strategii de Twitter că munca...

1. Acum, acest lucru nu este adevărat pentru afaceri, dar dacă doriţi să obţineţi o scurtă mie, probabil nedirecţionate, adepţi, atunci vă sugerez să faceţi acest lucru. În cazul în care un nou actor, cântăreţ, melodie, film sau iese şi este un mare hit, atunci vă sugerez să construiască un cont de Twitter şi numele de utilizator sub numele lor. Acest lucru este nimic ilegal, e bine şi poate asiguraţi-vă că o mulţime de bani!

2. Aceasta este strategia sa folosesc, este o strategie foarte activă şi am doar funcţionează cel mai bine atunci când vă pe Twitter foarte mult. Această strategie presupune aproape nici autotweeting. Care în mod normal, am tweet auto o mulţime, dar pentru rezultate mai bune aveţi nevoie pentru a fi o vorbesc în timp real prea. Ştiu că am spus nu tweeting auto, dar puteţi auto tweet mesajele dumneavoastră blog folosind Twaitter. Am retweet, de asemenea, şi răspunsul aproape la fel de mult ca si mine tweet normale. De ce? Deoarece, răspunde şi retweeting va lua al tău nume mai mult. Chiar dacă aţi 1000 adepţi ai putea fi următorul 1200. Nici unul dintre ei va sta la tine şi tu acum, probabil, nu citesc toate tweets lor. În cazul în care un răspuns şi a început retweeting toate mesajele dumneavoastră s-ar putea sta mai mult. Corect? Vrei sa fi utilizator care iese in evidenta.

3. Urmaţi, Urmaţi, urmaţi! Aceasta este un fel de mod de spammy de a folosi Twitter, dar funcţionează destul de bine asa ca de ce nu-l utilizaţi! Dacă aţi urmat de 500 de persoane pe zi, apoi unfollowed fiecare dintre ei până la sfârşitul zilei s-ar putea avea 100 adepţi. Dacă aţi făcut acest lucru pentru o lună, care este egal cu 3000 adepţi. Aveţi dreptul să cred că e minunat Wow, eu ar trebui să facă asta, şi voi primi 100 de vizitatori în fiecare tweet fac. Am încercat şi că după ce am adepţii 1500 am incetat. De ce? Pentru că, mi-ar tweet de două ori în fiecare oră din zi, şi încă mai primit doar un singur zero sau vizitatori aday. Poate că nu am răspuns şi retweet suficient, dar sunt sigur că niciodată aproape toate urmaşii mei citit unul din tweets mea, becuas ei ca mine au fost următoarele 1000 de diferiţi utilizatori Twitter. Deci, nu folositi acest Strategia de Twitter.

Comments

Popular posts from this blog

cum scriu pe tastatura arond, cum tastez around, cum fac around, cum pun caracterul arond pentru email.

cum fac paranteza

Dezactivare extraoptiuni vodafone