aplicatii iphone pentru blogging cele mai bune

cele mai bune aplicatii iphone pentru blogging

Există multe Blogging i-Phone Apps unele pot obţine de pe computerul dvs. pentru totdeauna. Am cercetat şi am găsit aplicaţii care pot ajuta la Twitter pentru a dvs. sau WordPress.com WordPress.org sine Apps. Nu sunt sigur, dar sper că toate tweet cititorii mei. De ce? Ei bine azi peste 10% din tot traficul meu a venit de la stare de nervozitate care este 100 de vizitatori in plus de calitate, dacă tu a lua în mod normal, 1000 de vizitatori. Ei bine, aici este lista celor mai bune Blogging i-Phone Apps ...

1. App mai bune blogging-ul este de departe, "WordPress" Crearea. Sau editează o pagină, posta sau comentariu ar fi putut şi nu va fi niciodată mai uşoară. Ea nu poate avea toate caracteristicile ca dvs. WordPress Tabloul de bord, cum ar fi plugin-uri, statistici, etc, dar puteţi edita orice comentarii, posturi, şi pagini. De exemplu, dacă aveţi un e-mail de la blog-ul dvs. cu privire la un nou comentariu du-te la app dvs. WordPress, publică şi făcut. Lui sau comentariu lovit doar de web!
2. Acest lucru este aproape preferata mea, "Lite Analytics." Am uitat să verifice statisticile de ieri? Derulaţi pe la Analytics butonul Lite pentru a vizualiza contul dvs. Google Analytics pentru drum liber. Am uitat pentru a verifica câştigurile dvs. AdSense prea? Nu vă faceţi griji doar, mergeţi pe la Adsense "sub fila," Continut "Acest app are capacitatea deplină de orice cont Google Analytics, şi cele mai bune din toate este gratuit din mers. ... ..

3. Meu preferat social media site-ul Twitter. App Twitter este mare, uneori, aş prefera mai degrabă să utilizeze Twitter i-Phone mai mult decât cea reală Twitter.com. De asemenea, nu folosiţi Twitter mobil. Ea te face sa arate ca un amator. Fiind capabil de a primi actualizări instant de la Twitter este mare, dar puteţi, de asemenea, retweet, Tweet (În mod normal), vedere menţionează, Direct Mesaje, căutare / urmaţi oricine de pe Twitter, edita profilul, crea liste, şi edita orice liste.

4. Eşti mai bun decât Twitter.com? Aveţi nevoie de o aplicatie mai profesionist în loc de plictisitor vechi Twitter? Încercat vreodată Tweet Deck ... .... I-Phone app? Da, Tweet Deck are propriul acolo I-app Telefon. Am folosit pentru a utiliza Tweet Deck pe PC-ul meu, dar acum am folosi doar pentru meu i-Phone. Sincer, deşi Twitter App Vs Tweet Deck, care ar câştiga. Cred reale Twitter este accually mai bine! Ştiu că s-ar putea cred ca nebun, dar nu.

Comments

Popular posts from this blog

cum scriu pe tastatura arond, cum tastez around, cum fac around, cum pun caracterul arond pentru email.

cum fac paranteza

Dezactivare extraoptiuni vodafone