cum fac album foto pe iphone

cum fac album foto pe iphone

Utilizarea album foto pentru stocarea şi vizualizarea imaginilor de pe iPhone noi este similar cu modul lui Tom Cruise se uită prin video de pre-crimă fluxuri de Precogs, in filmul "Minority Report", cu excepţia cazului în care nu aveţi nevoie de manusi sau judecători!
E foarte misto!

Stiri de mare este, deşi poate părea ca o bucată de complicat de tehnologie pentru a lucra, dacă aveţi degetele puteţi să-l locul de muncă! De fapt, eu iau înapoi că, dacă nu aveţi degetele, puteţi lucra în continuare o!

Personal, îmi place ideea de a avea telefonul meu, iPod (mp3 player pentru muzica sau clipuri video), acces la internet, e-mail, precum şi toate fotografiile mele într-un stat-cool-the-art caută gadget!

Cuvânt de înţelept: deşi dragostea bunicilor fotografii, mi-ar lipi la un album vechi de bună fotografie de moda ca un cadou daca te-am fost, cu excepţia cazului în care este a ta este acolo tip foarte techno-savy de bunici ... nu este a mea. N-am putut a lua bunica de a utiliza apelare rapidă sau de parcurgere pentru căutarea numerelor ONU de pe telefonul ei: ea a avut-mi pune o notă de lipicios cu numere în locul nostru.
Ia punctul meu?

Instrucţiuni
Veţi avea nevoie de lucruri:

* IPhone
* degete (sau indică obiect)
* Fotografii (sau dorinţa de a lua ceva)

1.
1

Faceţi clic pe butonul Add
(Acest buton arată ca un semn plus, este situat în colţul din stânga jos a ferestrei va iPhoto)
2.
2

Alege album din meniul pop-up.
3.
3

Scrieţi un nume pentru album

pointer: este întotdeauna util pentru a utiliza numele pe care le va asocia cu uşurinţă la conţinutul din interiorul album.
4.
4

Faceţi clic pe Creare.

Albumul apare în lista sursa.
Ghici ce? sunteţi pregătit pentru a începe albumul foto.
5.
5
De la Minority Report la iPhone ....

De la Minority Report la iPhone ....

Faceţi clic pe Bibliotecă, atunci când toate fotografiile apar, glisaţi-le la album nou.

Comments

Popular posts from this blog

cum scriu pe tastatura arond, cum tastez around, cum fac around, cum pun caracterul arond pentru email.

cum fac paranteza

Dezactivare extraoptiuni vodafone