emag

cum fac reclama pe facebook

cum fac reclama pe facebook
Cum sa fac reclama pe facebook / Cum se face reclama, advertising pe facebook

Plasarea anunţurilor pe site-ul de reţele sociale Facebook este unul dintre cele mai bune oportunităţi de pe Internet pentru publicitatea specifică. Deoarece utilizatorii Facebook furnizează informaţii despre lor de vârstă, sex, locaţia şi interesele, puteţi direcţiona anunţurile dvs. direct la demografice pe care doriţi să ajungă.
De la Essentials: Locuri de munca Publicitate

1.
1

Du-te la pagina de publicitate pe site-ul Facebook. Faceţi clic pe "Publicitate" link-ul din partea de jos a paginii. Faceţi clic pe "Creaţi Social Ad" buton pentru a începe.
2.
2

Introduceţi site-ul tau. Acest lucru este în cazul în care utilizatorii care fac clic pe anunţul dvs. va fi direcţionat.
3.
3

Direcţiona anunţurile dvs.. Pe pagina următoare veţi avea posibilitatea de a alege demografice doriţi ca anunţul dvs. afişate. Alege un sex, grupa de varsta, statutul educaţional, statutul de relaţie sau opinii politice sau de a părăsi opţiunile de gol pentru a crea un grup mai cuprinzător. În secţiunea cuvinte cheie, pus în cuvinte-cheie referitoare la interesele pe care doriţi grupul tinta de a avea.
4.
4

Crea anunţul. Deplasarea la pagina următoare pentru a dvs. de intrare Facebook anunţuri. Creaţi un titlu scurt, uşor de reţinut şi câteva fraze de copii pentru a explica site-ul dvs. sau produs. Pentru a insera o fotografie, faceţi clic pe "Încărcare foto" din meniul de mai jos.
5.
5

Alegeţi dacă doriţi să plătiţi pe clic sau pe vizualizare. Când plătiţi pe clic, veţi plăti doar te când cineva face clic pe anunţul dvs.. Când selectaţi Pay Per View, veţi plăti de fiecare dată când anunţul dvs. este afişat unui utilizator. Apoi, faceţi clic pe fila corespunzătoare.
6.
6

Stabilit un buget. Pune în suma de bani pe care sunteţi dispus să plătească în fiecare zi. Puteţi plăti mai puţin decât aceasta, dar acest lucru este mai mulţi bani veţi plăti pentru o zi de anunţuri pe Facebook.
7.
7

Licitată pentru spaţiu de anunţ. Facebook se stabileşte ce anunţuri pentru a afişa de cât de mult sunteţi dispus să plătiţi pe clic sau pe 1000 de afişări. Alegeţi suma maximă pe care doriţi să o plătiţi. Suma pe care o plătiţi de fapt depinde de cât de mult alte agenţii de publicitate au licitat, introduceţi astfel suma maximă pe care sunteţi dispus să o plătiţi.

No comments:

Post a Comment