emag

Cum facem flotari corect

Flotari nu sunt doar pentru stagiari armata piele de bivol, sunt un corp mare de sus, low-cost exerciţiu. Dacă sunteţi doar caută să ton în sus sau în castiga forta, dar nu prea mult masa, Flotari sunt un exerciţiu de mare. Cel mai bun lucru este că nu trebuie să merg la sala de sport sa le fac, le puteţi face la domiciliu!

Iată modul corect de a face Flotari oriunde.

Instrucţiuni
Veţi avea nevoie de lucruri:

* Exercitarea mat
* Confortabil, non-restrictiv de îmbrăcăminte

1.
1
Începând cu push-up poziţia

Începând cu push-up poziţia

Lie piept în jos, cu mâinile la nivelul umerilor, palmele pe podea şi uşor peste umăr-lăţime în afară, picioarele împreună şi paralele între ele.
2.
2

Aştept cu nerăbdare, mai degrabă decât în jos, la podea. Primul contact a face cu podeaua cu orice parte a feţei ar trebui să fie barbia, nu nas.
3.
3

Ţineţi picioarele drepte si degetele de la picioare tucked sub picioarele tale.
4.
4


Îndreptaţi bratele ca ai împinge corpul de pe podea. Păstraţi palmele fix în aceeaşi poziţie şi să păstreze corpul drept. Încercaţi să nu vă îndoiţi sau arc superior sau inferior în spate, ca ai împinge în sus.
5.
5

Expirati ca bratele îndrepta.
6.
6


Pauza pentru un moment.
7.
7


Inferioară corpului încet spre podea. Indoiti bratele şi păstraţi-vă palmele în poziţie fixă. Menţine corpul drept şi picioarele împreună.
8.
8

partea inferioară a corpului, până când atinge piept podea. Încercaţi să nu îndoiţi spate. Păstraţi genunchii pe podea, şi inhalaţi vă îndoiţi ca braţele tale.
9.
9


Pauza pentru un moment. Inceput de îndreptare bratele tale pentru un al doilea push-up. Expira pe măsură ce ridica corpul tau.

No comments:

Post a Comment