cum faci bani din blogging wordpress

Cum sa faci bani din blogging wordpress:
A face bani blogging-ul pe WordPress este foarte uşor chiar şi fără Google Adsense. Există mii de moduri de a face bani blogging-ul pe WordPress. Unele sunt bine cunoscute, unele sunt foarte ascunse, şi nu de multe ori publicitate. Cei mai mulţi bloggeri cred că odată ce te trafic blog-urile dvs. devenit o masina de a face bani. Asta nu e adevărat makeing bani blogging-ul pe WordPress este greu. Aceste tipuri de bloggeri doar adsense palma pe blog-ul lor, atunci ei e de mirare de ce ei nu au facut milioane de peste noapte. Ea nu funcţionează în acest fel.

Am de gând să nume de top 20 principalele modalităţi de a face bani blogging-ul, în ordine, de la ceea ce mi-a făcut mai mulţi bani la ceea ce nu a făcut-mi banii de mult.

1. Google AdSense - Google AdSense este numărul meu de o modalitate de trafic. De asemenea, am uitat să vă spun nise diferite au moduri diferite de a face bani. De exemplu, am putea presta servicii, cum ar fi, am construi blog-ul dvs. pentru tine! Dacă cineva deţinut un sport Fantasy blog atunci, ai putea vinde un ghid pentru fotbal fantezie 2010 sau 2012.
2. Cickbank - Clickbank este mare, pentru ca este liber şi veţi putea transforma contul dvs. Clickbank într-o mină de aur. Clickbank este ca un fel de piaţă care vinde doar software-ul sau descărcări. Dar în această piaţă puteţi promova produsele altor companii şi câştiga până la 75% din vânzarea produselor.
3. BuySellAds - Vând Cumpăr Anunţurile este una mare, gratuit, spatiu de anunţuri de vânzare, site-ul web. Probabil aţi fost la o Vând Cumpăr Reclame site-ului şi a văzut Vand Cumpar un Reclame pe ea. Vand Cumpar Anunţurile este uşor şi chiar dacă am recomandăm să faci bani prin Vând Cumpăr Reclame, am recomandăm să vă mult mai mult pentru a face publicitate cu Vând Cumpăr Anunţuri. Lor sunt cateva oferte foarte bun la Vând Cumpăr Reclame. Ai putea obţine cu uşurinţă 30 de mii de vizitatori de calitate din Vând Cumpăr Anunţuri.
4. Amazon - Amzon este un site extrem de popular şi este acelaşi lucru, dar foarte diferite de la Clickbank. Ele sunt atât locuri de online, piaţă, cu excepţia Amazon vinde produse reall, produsele pe care le pot atinge. Acum, dacă aveţi un blog de gătit apoi youcould vinde oale si tigai, sau condimente speciale.

Comments

Popular posts from this blog

cum scriu pe tastatura arond, cum tastez around, cum fac around, cum pun caracterul arond pentru email.

cum fac paranteza

Dezactivare extraoptiuni vodafone