Cum sa gasesti un nume de domeniu bun

Cum aţi găsit un nume de domeniu bun? Acest lucru este foarte important pentru orice blog sau site-ul. Aceasta este şi ar putea fi una dintre principalele companii online greşeli şi blog-uri fac în timpul lor de pe web. Lor sunt câteva secrete pentru a găsi un domeniu. Am făcut o mare greşeală atunci când am cumpărat prima domeniul meu. Eu cred că domenii ar trebui să fie o expresie cuvânt cheie scurt, care primesc aproximativ 5.000 la 100.000 de căutări lunare. L-am găsit a mea şi nu a folosit această strategie. Mai târziu am aflat că a avut doar aproximativ 200 de căutări lunare. Cred ca e rau, teza mea de cuvinte cheie a fost accually un nume de produs, care înseamnă că aproape toată lumea care caută informaţii vrut pe WordPress Goldmine produs. Deci, nimeni nu a fost interesat de lectură blog-ul meu.

După cum am spus de a găsi un bun nume de domeniu va trebui să găsească o expresie cheie care primeşte aproximativ 5.000 la 100.000 de căutări lunare. Această frază de cuvinte cheie ar trebui să fie whatiswordpressandhowdoyouuseit.com. Acest domeniu este pe cale de a fraza ar trebui să fie în jur de 2 - 4 cuvinte. Un alt una proasta este wordpressvsblogger.com, care este cautat de multe ori şi este de numai aproximativ trei cuvinte, asa ca ce sa întâmplat cu ea? Acesta este un subiect prea mic. Pot să scriu un cuvânt 400 blog despre asta, nu vorbesc apoi despre asta din nou. Dacă blog-ul dvs. întregul nu este vorba despre WordPress Vs Blogspot. Apoi că nu ar trebui să fie numele dumneavoastra de domeniu. Numele de domeniu este ca un fel de titlu pentru blog-ul dvs. întregul, să-l utilizaţi cu înţelepciune.

Unde aţi găsit cât de des un cuvânt cheie sau frază cheie este căutat pe Google? Eu folosesc instrumentul pentru cuvinte cheie Google. Dacă te duci la Google, de tip în instrumentul pentru cuvinte cheie decat faceţi clic pe "Mă simt norocos" Aceasta vă va duce la Instrumentul pentru cuvinte cheie Googles.. Tot ce faceţi este să tastaţi în expresie cheie lovit apoi de căutare, automat şi vă spune cât de multe căutări lunar există şi, de asemenea va spune alte cuvinte cheie relavent şi cât de multe căutări lunare au prea. Privind la toate că pot obţine confuz şi-ar putea să întreb care unul are o valoare mică a concurenţei, însă, devine încă o cantitate foarte mare de căutări lunare. Nu vă faceţi griji că Goo, de asemenea, vă arată cantitatea de concurenţă din fiecare frază.

Găsirea unui bun nume de domeniu poate fi complecated, dar dacă tu a face it right ai putea dubla sau tripla traficul pe site-ul dvs. sau blog-ul daca este facut corect.

Comments

Popular posts from this blog

cum scriu pe tastatura arond, cum tastez around, cum fac around, cum pun caracterul arond pentru email.

cum fac paranteza

Dezactivare extraoptiuni vodafone