deblocare yahoo id messenger

deblocare yahoo id messenger

A putea anyone spune-mi cum la spre a lua yahoo id-ul meu restaurat? Acesta a fost blocat de yahoo pentru un motiv oarecare. Am fost folosind acest id pentru ultimii 10 ani şi sa oprit brusc de lucru. I-am trimis mai multe e-mailuri către echipa de suport, dar nu a existat nici un răspuns şi apoi am încercat să îi contactaţi prin telefon, şi ei spun ca a fost blocat de către echipa de Abuz şi a sugerat-mă să le contactaţi. Am încercat contactarea ori abuz echipa yahoo mai multe, dar din nou nu există nici un răspuns. Tot timpul singurul răspuns primesc de la ei este cum să ignore un yahoo user.See răspunsul lor, pentru e-mail meu de mai jos. Imi pare foarte rau sa spun asta, dar Yahoo Customer Service este foarte patetic. Mi-ar aprecia într-adevăr, dacă cineva mă poate ajuta cu acest lucru.
Bună ziua,

Mulţumesc pentru contact Yahoo! Messenger.

Noi apreciem acest incident vă aduc în atenţia noastră. Mai jos puteti
va găsi un cuplu diferite moduri de a te proteja de abuzuri.

În scopul de a ignora un utilizator, acestea nu pot fi pe lista de prieteni în
Messenger. Deci, dacă le ai acolo trebuie să ştergeţi de contact din
Lista dvs. de Messenger în scopul de a le ignora. Prietenii tăi lista va
substituie lista dvs. de ignorare.

Când ignora o persoană de contact, va apărea mereu să fie offline la
de contact. Ei nu pot vedea starea dumneavoastră sau trimite un IM.

Există mai multe versiuni diferite de Yahoo Messenger! Deci asiguraţi-vă
să urmaţi instrucţiunile pentru versiunea dvs. special.

Windows Messenger:

Pentru a ignora o persoană de contact:

1. Faceţi clic pe Messenger "meniul" la Yahoo! Messenger şi selectaţi
"Preferences."
2. Faceţi clic pe "Ignoră" Lista categorie.
3. Selectaţi opţiunea etichetate "Ignoră numai oamenii de mai jos."
4. Faceţi clic pe butonul "Add".
5. Introduceţi Yahoo! ID-ul de contact pe care doriţi să le ignore.
6. Faceţi clic pe "Ignoră" nasture.
7. Faceţi clic pe "OK" în partea de jos a ferestrei.
8. Puteţi ignora până la 100 de contacte.

NOTĂ: Puteţi elimina un contact din lista dvs. de ignorare prin selectarea
Yahoo ID şi! Click pe "Remove" nasture.

Pentru a ignora orice persoană care nu este pe lista dvs. de Messenger:

1. Faceţi clic pe Messenger "meniul" la Yahoo! Messenger şi selectaţi
"Preferences."
2. Faceţi clic pe "Ignoră" Lista categorie.
3. Selectaţi opţiunea etichetate "Ignoră orice persoană care nu este pe Messenger mea
Listă. "
4. Faceţi clic pe "OK" în partea de jos a ferestrei.

Messenger pentru MAC:

Pentru a ignora un anumit utilizator:

1. Faceţi clic pe "Prieteni" din bara de meniu.
2. Selectaţi "Editare Lista de Utilizatori Blocati" opţiune.
3. Introduceţi Yahoo! De identitate al persoanei pe care doriţi să ignore exact aşa cum
apare pe ecran.
4. faceţi clic pe butonul "Add" şi apoi faceţi clic pe "Terminat" butonul.

Pentru a ignora orice persoană care nu este pe lista prietenul tau:

1. Faceţi clic pe "Prieteni" din bara de meniu.
2. Selectaţi "Editare Lista de Utilizatori Blocati" opţiune.
3. Activează "Ignoră orice persoană care nu este în lista mea prieten".
4. Faceţi clic pe "Terminat" butonul.

Messenger pentru WEB:

Yahoo! Messenger pentru web se comportă un pic diferit faţă de
versiuni instalat clientul de Yahoo! Messenger. În prezent nu există
opţiune pentru a ignora toti cei care nu se află pe lista Messenger, şi nici nu puteţi
ignora un utilizator înainte de a trimite un mesaj.

Dacă primiţi un mesaj de la o persoană pe care doriţi să blocheze, pur şi simplu faceţi clic pe
pe "Block" butonul din colţul din dreapta sus a conversaţiei
fereastră. Nu veţi mai primi mesaje de la persoana respectivă.

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

cum scriu pe tastatura arond, cum tastez around, cum fac around, cum pun caracterul arond pentru email.

cum fac paranteza

Dezactivare extraoptiuni vodafone