Ai fost vreodata la un concert Justin Bieber?

Ai fost vreodata la un concert sustinut de Justin Bieber?

Ce-i care ati fost vreodata la un concert Justin Bieber va rog sa scrieti mai jos parerile si daca vi-a placut sau nu. Explicati in detaliu cum vi-a placut si daca ati vrea sa mai mergeti. De asemenea scrieti daca ati vrea ca Justin Bieber sa tina un concert in Romania cat de curand, daca vreti dati si data cand ati vrea sa fie concertul. Am sa ma asigur ca pererile voastre vor ajunge la Justin Bieber.

Astept comentariile voastre.

Nu uitati sa trimiteti pagina ceasta prietenilor pe messenger, hi5 sau facebook sa citeasca/scrie si ei.

Comments

  1. nu am fost la nici un concert dar as vrea sa vina pe 20 aprilie..de ziua mea 8->

    ReplyDelete
  2. este buna data ta si yo vreau atunci am auzit ca vine in romania uitativa pe mtv ca o sa gasiti pe internet

    ReplyDelete
  3. hei eu o sa merg la concertul lui si daca chiar ar veni in romania as vrea sa fie vara pt. ca atunci vom putea ajunge mai multi sau 17 martie...aproape de ziua lui si de ziua mea

    ReplyDelete
  4. da,am fost la un concert..in italia (9 aprilie 2011).a fost cea mai faina zi din viata mea.A FOST SUPER! CHIAR MERITA SA MERGETI :-bd.Mi`a placut tot :D

    ReplyDelete
  5. DA AM FOST, PE BUNE. A VENIT SI LA ZIUA MEA, STITI DE CE PENTRU CA ESTI VARUL MEU. STIIU ASA SI ASA ROMANA DAR EL DELOC NU STIE SI NU POT SA-L INVAT AS VREA EU DAR E GREU. E GREU SA FII ENGLEZ FOARTE. SA VB ENGLEZA. IS FEI! PAI!

    ReplyDelete
  6. Da as vrea sa vina din tot sufletul meu!!♥♥♥ il iubesc enorm ai stiu ca nu nu mai eu il iubesc..il iubesc mii de fani Dar chiar daca suntem o tara de c..... asa cum spun unii!! Nu trebuie sa ne uite deloc..poate nu vine anul asta, si poate nici anul viitor..dar el daca I aibe un concert llin Germania trebuie sa vina si la noi te asigur ..si asa cum zici tu " ca mesajele ajung la el" spunei ca il rugam sa nu uite si de noi!!!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    ReplyDelete
  7. Si frate astia care spun ca " AM FOST LA CONCERT CU JUSTIN BIEBER" nu va cred nicicaini si mai invatati sa scrieti ca cika mai e o fata sa nush ce..ca JUSTIN BIEBER e verisorul ei..pe bune??:))))) frate mai bine nu mai postati si repet "TARA ROMANIA NU ESTE DE C..... ESTE PLINA DE PROSTI

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

cum scriu pe tastatura arond, cum tastez around, cum fac around, cum pun caracterul arond pentru email.

cum fac paranteza

Dezactivare extraoptiuni vodafone