emag

Ce să fac atunci cand masina ta ajunge la 100 de mii km

A fost odata un steag imens rosu: Atunci când contorul de parcurs o maşină s-ar lovi sută de mii km ", a fost aproape un prag magic care a însemnat masina a fost, probabil, uzate", spune Kay Wynter, care conduce un centru de service auto din Fort Myers, Florida , cu sotul ei, Terry.

Dar, mulţumită îmbunătăţirilor în designul auto şi de întreţinere, Kmtone de 100,000 km inseamna acum ceva foarte diferit.

Deşi unele masini sunt gata pentru comerţul-in la acest prag, multe altele pot calatori de două ori în măsura în care, fără reparaţii majore.

Ceea ce permite o masina pentru a trece de bariera de 100.000 de kilometri cu facturile de reparaţii puţine, în timp ce altul este gata pentru Junkyard? Este totul despre medicină preventivă.

"Este la fel ca atunci când ai ajuns sa fie 70 şi toată lumea vă spune acelaşi lucru: Exercitarea, mananca bine, ai grijă de tine", spune Lauren Fix, autor al "Lauren Fix Ghidul Loving masina ta" (Griffin St Martin, 2008).

Alimentele masina ta lucrurile şi ţinând-o pentru controale regulate va face toate diferenta.

Deschideţi Rezervaţi

Cheia pentru a menţine maşina dumneavoastră să ruleze fără probleme este, probabil, tucked în partea de jos a torpedo dumneavoastră, în conformitate cu servetele de schimb şi pachete de ketchup. Este manualul proprietarului, ceea ce majoritatea oamenilor ignora pe riscul lor.

"Există un program în manualul care ruleaza mai bine de 100 de mii kilometri", spune Fix, şi când să înlocuiască listele de piese susceptibile de a fi uzură. Lista va varia pentru diverse tipuri de automobile, deci verificaţi dumneavoastră şi urmaţi-l.

autoturisme mai noi poate avea programul de întreţinere a construit într-un computer intern. O clipire de lumină sau un semnal sonor va anunta ca este timpul pentru a înlocui anumite părţi, spune fondatorul autoeducation.com Kevin Schappell.

"Lucruri ca pompa de apă şi curele ar trebui să fie schimbat înainte observaţi o problemă", spune Schappell. Înlocuirea acestora nu va fi extrem de scump, dar "în cazul în care sparge centura, aceasta poate provoca daune interne la motor, sau în cazul în pompa de apă nu, puteţi supraincalzirea motorului şi pot deforma chiulasă."

Asta e când lucrurile scumpe.

"În mod normal, aproximativ 100.000 sau 120 de mii km, există unele lucrări majore de întreţinere preventivă lucruri pe care trebuie să fie făcut", spune Schappell, deci este o mare de timp pentru a prinde din urmă, dacă aţi fost laxa până acum.

Ia Fluent despre fluidelor

Lichide care intra in masina ta (motorina,, lichid de frână, lichid de direcţie putere, etc) sunt cruciale pentru supravieţuirea sa. Pentru a prelungi durata de viaţă a maşinii dincolo de 100 mii km, aceşti experţi sugerează schimbări frecvente de petrol şi controalele fluid, încheiat la dealeri sau centrele de full-service auto.

Personalul de la un magazin de lube schimbare rapidă, Fix spune, nu este de natură să aibă extinse de formare. De multe ori, "ei nu au experienţă", spune ea, "pentru ca acestea să lichid de top de pe durată lungă de viaţă cu non-durată lungă de viaţă sau le vom pune lichid de putere de direcţie în cazul în care lichidul de frână trebuie să fie."

Aceste daune cauza greseli, dar proprietarul masinii nu-l realizezi, până mult după petrol cu discount-schimbare a fost făcut.

La alegerea uleiului, Fix recomandă cumpărarea sintetice completă. Ei "vor de fapt, o mai bună ungere a motorului este proiectat pentru o viaţă mai lungă.. Exista emisii mai puţin, astfel că este mai verde. Nu e puţin mai bună economie de combustibil şi o performanţă mai bună", spune ea. "Nu sunt negative, cu excepţia acesta costă un pic mai mult."

Indiferent de ulei pe care o alegeţi, Schappell spune, să fie consecvente în timp. În acest fel nu se vor amesteca sintetice şi amestecuri, care pot cauza probleme.

De gaze, de asemenea, aspecte: Diferite beneficia masini de diferite tipuri, deci verificaţi manualul. "Pentru o Honda care ruleaza foarte cald din cauza de compresie, în cazul în care se spune alerga premium primă, apoi atunci a alerga", spune Fix. "Dar dacă se spune nu exista nici un beneficiu din gaze premium", nu aveţi nevoie de ea.

Găsiţi Shop dreapta

"Nu dumneavoastră de cercetare", spune Terry Wynter, şi să aleagă cei mai buni oameni pentru a prelungi viaţa de masina ta. Adresaţi-vă prietenii şi vecinii, şi de căutare online pentru comentarii de ateliere de reparaţii.

Odată ce aţi ales unul, ajunge să cunoască personal şi să pună întrebări. "Consumatorii sunt mai inteligente decât a fost vreodată", despre masinile lor, Wynter spune, dar multe încă nu se simt cere detalii despre locul de muncă care trebuie să fie făcut.

Lipirea cu dealer auto dvs. poate fi o alegere sigura, deoarece personalul va fi instruit pentru a lucra pe masina ta. Dar, pe durata de viaţă a unei masini de mare Kmage, întreţinere regulată la o reprezentanţă pot obţine scumpe.

"Rata de la un magazin de independent poate fi aproximativ 40 dolari la 50 dolari pe oră", Schappell spune, "dar, probabil, plătiţi 60 dolari la 90 dolari o oră de la un dealer."

Costul de reparaţii poate varia în funcţie de marca de masina. Piese pentru anumite vehicule, inclusiv maşini exotice şi unele modele germane, poate fi greu pentru a obţine, de conducere până costul lor. Aceasta poate fi un motiv pentru a schimburilor comerciale într-o maşină, chiar înainte de pragul de 100.000 de kilometri.

La sute de mii km, Fix spune, "nu mai este de garanţie şi le-aţi luat pentru a considera că".

Când faceţi înlocuirea unor piese, există modalităţi de a economisi bani: "O scurtă loc de ulei de schimbare va încasa $ 50 pentru un filtru de aer 18 dolari", spune ea, pentru că sunteţi în principal pentru plata muncii.

Dar un magazin de piese auto va începe taxarea numai 18 dolari preţ tag, spune ea, şi "puteţi să-l cumpere şi să spun, nu ştiu cum de a pune acest lucru pe o vor face ca o favoare.."

Tip de kilometri Materiei

Aceasta poate părea surprinzătoare, dar autostrada pune mai puţin stres pe o masina care scule jurul la nivel local. Este nevoie de mai puţin rapid de frânare şi de accelerare şi, umiditate sub capota are o şansă să se evapore.

"Maşini care face o mulţime de excursii scurte de evacuare de muncă va necesita mult mai devreme decat masina care circulă pe autostradă o mulţime", spune Schappell.

Fix este de acord: cu permis de conducere locale, "daca stai in trafic orele de vârf, tracta o remorcă, în afara idle o şcoală, unitatea de pe drumuri prăfuite, care este considerat drept severe."

de conducere locale în zonele cu climă mai rece poate provoca, de asemenea, acumularea de gheaţă şi zăpadă sub masina, care pot conţine substanţe chimice corozive. Fix sugerează că hosing off pe zi uşor mai caldă. Ea sugerează, de asemenea ceruire masina ta în mod regulat.

Suna ca o mulţime de muncă pentru a păstra o masina zoom de-a lungul ultimilor 100 mii km?

"Este dvs. de investiţii al doilea cel mai scump. Vrei să aibă grijă de ea", spune Fix.

"Cu casa ta, are nevoie de ceva de fixare şi veţi obţine pe ea", spune ea. "Cu masina ta, mai ales unul cu o mulţime de kilometri trebuie să te imediat pe ea prea."

Aceste investiţii mici, se va adăuga ani la viata de masina ta.

No comments:

Post a Comment