milionari peste noapte povesti adevarate despre

Este visul tuturor, castiga la loterie! Vindem compania dvs. pentru milioane de oameni! Inventeaza Beanie Babies şi a trece la Fiji! Într-adevăr, deşi, de milionari instant nu primesc destul de plimbare acestea sunt în speranţa pentru. Nu poate fi o grabă ameţitoare de succes, dar banii noi pot provoca, de asemenea, o cantitate enormă de anxietate.

De fapt, atunci când am intervievat pe unii dintre brusc bogate insotitor de zbor ale cărui partea de afaceri a decolat, un supravietuitor de cancer care a castigat-o hotărâre malpraxis medical, un muncitor care a castigat la loterie am găsit un fir de precauţie difuzate prin toate răspunsurile. "Am achizitionat o multime de prieteni nu de alegerea mea", spune Eric Ruthman, un inventator, investitor şi jucător din Long Island, NY Lui sfaturi altora: Schimbarea numărul de telefon.

Citiţi pentru a vedea povestea lui şi cele ale altor patru milionari peste noapte.

Inventor
Nume: Sandy Stein
Varsta: 50
Locatie: West Hills, California
Sursă de bogăţie: fosta însoţitor de zbor a creat un produs care ajută oamenii să găsească cheile pierdute

Ce ati cumparat?
Am cumparat un numerar noul Lexus convertibile şi plătit pentru asta şi nu a primit chiar o afacere! Tocmai am luat de pe dreapta lotului. M-am dus la numeroase excursii şi sa bucurat de piese de teatru, musicaluri, concerte şi cât mai multe aşa cum am vrut să văd, fără a simţi vinovat. Mi-am luat chiar personalul meu la Las Vegas pentru week-end, pentru a sărbători aniversarea noastra a cincea.

Care este cel mai inteligent lucru in care ati investit?
O echipă de avocaţi care au fost protejarea brevet mea din toate copycats care cred că este OK să fure ideea mea.

cel mai prost lucru pe care ai petrecut pe? De plată completă cu amănuntul pentru masina mea. Niciodată nu am făcut asta până acum, nici nu voi mai face din nou!

Ce faceti acum?
Am renuntat in 2005, dupa 35 de ani [ca] insotitor de zbor. Acum eu sunt la birou cinci zile pe săptămână, merge la expoziţii, şi imaginind cum să facă mai multe vânzări şi solidifica un loc pe piaţă.

Sfaturi pentru altii?
Este distractiv de a împărtăşi bogăţia cu comunitatea şi prietenii. Este distractiv de a cheltui banii pe lucruri pe care în mod normal nu ar fi cheltuit, când aţi avut fonduri limitate. Dar este chiar mai distractiv să-l investească în mod inteligent, astfel încât să nu aveţi ce să vă faceţi griji de start, fiul tău te va pune în timp ce inaintam in varsta.

----------------------------------------
Dealmaker

Eric.jpg

Nume: Ruthman M. Eric
Varsta: 51
Localizare: Long Island, N.Y.
Sursă de bogăţie: Vandut o companie de materiale plastice pentru 75 milioane dolari -, apoi a investit la începutul anului eBay şi a făcut 14 milioane dolari mai mult

Cum ai ajuns bogat? Am fost implicat în unele oferte de fabricaţie pentru industria de materiale termoplastice, a inventat unele elemente şi a vândut compania la un actor important în lumea de plastic - care a fost baza de la care am început. După cum sa dovedit, broker meu a fost o inginerie a alerga într-un mare stoc nou, denumit eBay. Acesta sa dovedit a fi o mare - nu doar am fost eu rafturi sus stocurilor şi it was mergi la lună -, dar când am realizat ce eBay a fost, am început a curăţa moşii peste tot pe Coasta de Est, comori de cumpărare pentru aproape nimic şi de vânzare le pe eBay. Fluxul de numerar de la doar care ar putea fi la fel de mult ca 100.000 dolari pe investiţii puţin sau deloc. ... Sunt, de asemenea, un jucator pasionat şi au făcut foarte, foarte bine pentru multi ani; câţiva ani câştigătoare au [mi-a facut] şapte cifre.

Ce ai cumpara? Am cumpărat multe lucruri prin ani: o barcă foarte frumos că am petrec cea mai mare din vara pe; o casa in Las Vegas, şi un altul din Bahamas. Am o colecţie vastă de ceas, care include unele elemente foarte stupide necostisitoare şi unele ceasurile rare şi preţuit. Am 22 de masini in colectia mea - cel mai bun este SmartCar meu mai mic. Si eu am un număr mare de veste sport personalizate de la Versace si alti designeri.

Mai destept lucru pe care-l cheltuit pe? Iubirea vietii mele: Jenny, laboratorul meu! Ea este numero uno.

cel mai prost lucru pe care ai petrecut pe? Am investit nişte fonduri pentru a ajuta un prieten să stabilească o companie de fructe de mare. I-am cumpărat în cârlig, linia şi sinker (scuză joc de cuvinte), iar el nu a reuşit. El nu ar lua sfatul investitorilor wrangled el în afacere. Eu nu am fost la cald pe ideea şi ar trebui să aibă ascultat vocea mea interioara, dar un prieten este un prieten.

Ce faci acum? Sunt mereu până la începutul anului - 5 dimineaţa, cel târziu, şapte zile pe săptămână. Am inceput cu stiri televizate şi tipărite de ştiri, petrece timpul cu Jenny, apoi atunci a lovi computerul şi TV pentru aproximativ o oră şi tonul în lume. Am încercat să petrec aproximativ trei - patru zile în octombrie, prin mai la Harrah's în Atlantic City ... În vara Sunt din Long Island cu barca. I a face, de asemenea, evenimente de caritate şi donează timp şi eforturi pentru a cauzelor regionale.

Sfaturi pentru altii? În primul rând, schimbaţi numărul de telefon! Apoi să ia 80 la sută şi să investească într-o creştere solidă fonduri orientate cu profituri regulate şi un risc minim, şi nu-l atinge pentru orice motiv. Live în mijloacele de investiţii, indiferent de dvs. randament. Ia 5 la sută şi du-te nebun cu ea - a lua it afară de al tău sistem. Cu alte 15 la sută, puteţi face un pas hotărâtor în investiţii de risc care pot lua tu un cadou neaşteptat frumos.

În cele din urmă, amintiţi-vă să aibă grijă de familia, prietenii şi animalele. Serios: Dă înapoi, plata înainte, pentru a descoperi o cauza si o sprijina. Vei dormi mult mai bine pe timp de noapte.

----------------------------------------

Entrepreneur
Nume: Tracy Howe
Varsta: 40
Locatie: Frenchtown, N.J.
Sursă de bogăţie: În 2007, Howe şi soţul ei, Peter Kraft, a vandut compania lor colegiu-software de recrutare pentru o suma de milioane de dolari.

Cum ai ajuns bogat? Mai întâi de toate ... "Bogat" înseamnă lucruri diferite pentru oameni diferiţi. Pentru noi, aceasta nu înseamnă doar bani, ci inseamna o casa plina de oameni, animale şi de activitate. Aceasta înseamnă o "bogate" viata plina de lucruri de facut. Am facut nostru de bani construirea unei societăţi de tehnologie, Goalquest, în învăţământul superior. Am construit de la zero şi a vândut-opt ani mai târziu.

Ce ai cumpara? Am cumparat o casa in Hamptons ca o proprietate de investiţii, dar nu am ajuns banii nostri dintr-o încă. Din fericire, Hamptons este la fel de aproape de o locaţie recesiune-dovada ca poti, asa ca suntem optimisti cu privire la această investiţie. Am cumpărat, de asemenea, o fermă de cai în Florida - suntem equestrians şi să arate "jumperi", si vom participa la Festivalul Ecvestru de iarnă în Wellington, Florida, acea zonă, din păcate, nu este la fel Recesiunea-Dovada ca Hamptons. Nu numai că nu am ajuns banii noştri din această investiţie încă, dar, probabil, vom pierde bani pe faptul că unul. De piaţă în Florida este groaznic. Am cumpărat de asemenea, o cateva cai pentru noi.

Mai destept lucru pe care-l cheltuit pe? Copiii noştri "private de învăţământ. Este incredibil cat de mult putem vedea impactul pozitiv şcoală are asupra dezvoltării lor, maturitate şi încredere.

cel mai prost lucru pe care ai petrecut pe? O bluză foarte scump Grand Show Prix] cal [pentru trainer noastre la plimbare si apoi revinde. Asta cu siguranta nu a mers cale am sperat ar fi.

Ce faci acum? Am început o nouă afacere în domeniul social SequentialT numit filantropie. Noi vindem tricouri numerotate secvenţial de oameni din întreaga lume. Fiecare cămaşă ridică bani pentru caritate şi a numărului de oameni la un efort unit pentru a face lumea un loc mai bun.

Sfaturi pentru altii? Luaţi-vă timp să se gândească prin vrei într-adevăr doriţi pentru următoarea etapă din viaţa ta, şi nu te grabi lucrurile prea repede. Cu sume nelimitate de bani pot veni comportament impulsiv. Cred că este important să vă recompensa pentru succesul dumneavoastra, dar apoi ai nevoie de planificarea adecvată pentru crearea de bunuri de lungă durată, astfel încât să nu te [din nou] au să se simtă presiuni financiare.
----------------------------------------
Procesul Castigator
Nume: Doniger Marv
Varsta: 65
Locatie: Laguna Niguel, California
Sursă de bogăţie: După un meci cu cancer, Doniger a castigat 3.3 milioane dolari într-un proces malpraxis medical.

Cum ai ajuns bogat? Am fost obligat să se pensioneze, ca rezultat al medicul meu de mult timp nu reuşesc să recunoască că am cancer. După trei luni de la UCLA spitale şi-au pierdut vezica mea, am fost eliberat - nu putea să meargă. Eu am recastigat abilitatea de a merge, dar nu a putut să-şi reia cariera mea ca un consultant de management la topul Fortune 500. Dupa ani de litigii şi două studii, am fost primit 3.3 milioane dolari.

Ce ai cumpara? Am dobândit o maşină şi două Poodles, Will & Grace, care sunt tovarăşii mei constante. De asemenea, am înfiinţat un fond de încredere pentru nepoţii mei.

Mai destept lucru pe care-l cheltuit pe? Investiţiile pe care am făcut în conformitate cu planul meu financiar elaborate anterior.

cel mai prost lucru pe care ai petrecut pe? Nu am face orice decizii prost financiare, deoarece am avut o strategie şi un plan financiar pentru a acoperi nevoile financiare ale soţia mea şi cu mine. Intotdeauna am privit ca ceva excepţionale pentru a fi salvate, nu risipit. Deoarece eu nu mai sunt în măsură să funcţioneze ca un consultant de management, am ales să utilizeze fondurile astfel încât să asigure sotia mea si viitorul meu financiar.

Ce faci acum? Pe baza experienţei mele şi de reflecţie asupra mea propriile planuri financiare personale, am scris cărţi despre gestionarea finanţelor.

Sfaturi pentru altii? Un aflux brusc de bani prezintă una cu un set de alegeri. Puteţi să-l utilizaţi pentru a satisface dorintele pe termen scurt, sau să-l utilizaţi pentru a asigura viitorul financiar. Elaborarea unei strategii pentru a face cu nevoi neprevăzute financiare. Şi păziţi-vă de cei care vă prezintă cu idei de investiţii nu înţeleg şi nu trebuie să vă atinge obiectivele financiare.

Comments

Popular posts from this blog

cum scriu pe tastatura arond, cum tastez around, cum fac around, cum pun caracterul arond pentru email.

cum fac paranteza

Dezactivare extraoptiuni vodafone