Probleme comune WordPress

Probleme comune si des intalnite pe platforma WordPress

Am întâlnit recent o problemă pe blog-ul meu cu secţiunea comentariu ansamblu. Acest lucru ma inspirat să scriu acest post despre problemele comune WordPress & Probleme. Multi bloggeri vină în multe probleme în timpul blog-urile lor live timp. Acestea ar putea fi probleme de trafic sau WordPress (blog-ul dvs. de sine) probleme. Am decis să vină cu această soluţii simple la probleme comune WordPress şi probleme.

1. WordPress Dop probleme. Aproximativ 1 din 10 plugin-uri care l-am instalat nu au de lucru pe a instala primul. Apoi, 1 din 2 plugin-uri am instalat am fost dezamagiti atunci când am văzut ce înseamnă cu adevărat a fost. După ce instalaţi un plug-in şi nu se instalează corect, am recomandăm să-l reinstalaţi din nou primul. Apoi, mi-ar descărca de WordPress.org. Ultima aş încărcaţi-l pe blog-ul meu. Dacă aceasta nu funcţionează, poate doriţi să contactaţi webhost dumneavoastră, pentru că ar putea exista o eroare internă serioasă.

2. Aţi vizitat vreodată un blog si pentru fiecare post au fost zero comentarii. Practic blog-ul a fost doar mort. În cazul în care este blog-ul dvs., ştiu că o scurtă / cale uşoară de a îmbunătăţi suma de comentarii te pe blog-ul dvs., comentariu Luv. Comentariu Luv este să presupunem că pentru a face blog-ul dvs. mai mult în viaţă, prin creşterea suma dvs. de visiors şi cantitatea de comentarii.

3. Aceasta este accually una din problemele mele cele mai recente. dop meu istalled corect si l-am avut timp de aproximativ o săptămână, până când am aflat că a fost cauzează probleme. Acum, blog-ul meu este un fel de mic, aşa că am obţine în mod normal, doar aproximativ o aday comentariu. Dar, pentru o săptămână întreagă am zero comentarii. Doar atunci când comentariile mele a început de oprire am instalat un captator de spam de comentariu. De fiecare dată când cineva ar intra un comentariu ar spune, "Introduceţi codul capache" Nu a existat nici un cod CAPATCHE totusi.. Problema mea a fost şablon. Uneori, şablonul poate messup unele dvs. de plugin-uri. Dacă se întâmplă acest lucru trebuie să vă schimbaţi şablonul sau mergeţi mai departe şi a ierta despre plug-in. (Asta e ceea ce aş face!)

Există multe alte comune Wordpres Probleme & Probleme insa acestea sunt doar elementele de bază.

Comments

Popular posts from this blog

cum scriu pe tastatura arond, cum tastez around, cum fac around, cum pun caracterul arond pentru email.

cum fac paranteza

Dezactivare extraoptiuni vodafone