Unde ma duci iubirea mea

Unde ma duci iubirea mea

Unde ma duci iubirea mea este o melodie interpretata de Florin Salam pe care o puteti asculta mai jos.


Versurile melodiei Unde ma duci iubirea mea (De florin salam)
Megma, megma,
Megma, megma,
Cai ingaresma mi amor?
Megma, megma,
Megma, megma,
Cai ingaresma mi amor?
Megma, megma,
Megma, megma,
Cai ingaresma mi amor, tu ni cames ca sa penes,
Ingaraptu me care
Te dicaltu miri dei
Te dicaltu moro dad
Pala tute but merau, me but merau
Ingaraptu me care
Te dicaltu miri dei
Te dicaltu moro dad
Pala tute but merau, me but merau

Unde ma duci iubirea mea,
Taci si hai, taci si haide,
x2

Unde ma duci iubirea mea,
Tu de ce nu vrei ca sa imi spui,
Eu te duc la mama mea,
Ca sa fi nevasta mea,
Sa te vada tatal meu,
Ca nu mai pot de focul tau, de focul tau,
Sa te vada mama mea
Tu esti frumusetea mea
Sa te vada tatal meu
Nu mai pot de focul tau, de focul tau.

Comments

Popular posts from this blog

cum scriu pe tastatura arond, cum tastez around, cum fac around, cum pun caracterul arond pentru email.

cum fac paranteza

Dezactivare extraoptiuni vodafone