E-Reader Sony PRS-300 Review

E-Reader Sony PRS-300 Review

Îmi amintesc o discuţie pe care am avut-o cu un coleg la începutul acestei săptămâni, pe noi le gadget-uri electronice, cum ar fi iPad Apple, care vin cu mai multe caracteristici interesante multi-funcţional care oamenii nu au nevoie cu adevarat. Una dintre caracteristicile pe care am susţinut a fost de fapt în legătură cu E-cititori în special datorită cărţi electronice devin din ce în ce mai popular în zilele noastre. Aceasta a fost intensitatea mica chat-ul nostru că ne-am găsit într-un magazin local Sony Electronics, comparând diferitele aplicaţii de citire E-book.

Noul Sony Pocket E-cititor este diferit de alte Sony E-cititori, deoarece, după cum sugerează şi numele, este portabil şi lumină-greutate. În plus, PRS-300 este foarte subţire, cantareste doar 200g si are un panou frontal din aluminiu care vine într-o gamă de culori pentru a se potrivi preferinţelor dvs.. În ciuda dimensiunii sale, are suficient spaţiu de memorie (512MB) pentru 350 de E-carti, cu un design flexibil si accesorii. După ce au un aspect bun, nu am avea pentru a merge la un alt magazin Sony Electronics să fie de acord că dispozitivul a fost utilă pentru citirea uşoară - indiferent dacă sunteţi în deplasare, naveta sau relaxare la domiciliu.
Unul major trage-back de multe dispozitive portabile este viaţa lor bateriei. Cu toate acestea, portabile E-cititor vine cu viaţă a bateriei excelentă, care se pot ocupa aproape 6800 de start, se transformă fără un blip - suficient pentru a dura până la două săptămâni de lectură. Alte caracteristici includ, dimensiuni reglabile font şi tehnologie avansată de ecran cu nici o lumina de fundal sau flicker, astfel încât să puteţi citi chiar şi în lumina directă a soarelui.
După examinarea toate caracteristicile PRS-300, in magazin Sony Electronics, acesta nu a luat o mulţime de a convinge pe colegul meu că având un dispozitiv electronic care se specializează în realizarea unei singure sarcini, cum ar fi portabile E-cititor ar fi de fapt fi mai eficiente decât cumpărarea unui gadget multi-funcţional, cu performanţe slabe şi eficienţă.
Verdict

PRS-300 este o valoare buna pentru bani mai ales cu viata a bateriei excelenta.