Rooney semneaza pe 5 ani, cu Manchester United

Rooney semneaza pe 5 ani, cu Manchester United

nou acord lui Rooney este setat să-l ţină pe Old Trafford, cel puţin până în iunie 2015

Wayne Rooney a făcut un şoc U-turn şi a convenit un nou contract de cinci ani la Manchester United la doar două zile după anunţarea intenţiei sale de a pleca.

Miercuri, atacantul de 24 de ani, a declarat îngrijorarea faţă de puterea de echipa clubului au fost în spatele deciziei sale iniţială de a nu semna un nou acord.

Unite seful Sir Alex Ferguson a declarat: "Sunt încântat Wayne a fost de acord să rămână."

Rooney a declarat: "I-am spus, miercuri, managerului un geniu şi este credinţa lui şi de sprijin care ma convins să rămână."

Anglia internaţionale, care vor fi în timp de trei săptămâni după rănirea lui glezna in timpul antrenamentelor marti, a adăugat: "Sunt încântat să semneze un alt acord la United am vorbit cu managerul şi proprietarii şi le-am convins mine. acest lucru este în cazul în care am aparţin.

Click pentru a juca

Click pentru a juca

Rooney "cere scuze colegilor Unite"

"Sunt semnarea unui nou acord în convingerea absolută că managementul, personalul de coaching, de bord şi proprietarii sunt în totalitate dedicate asigurându-vă că Unite îşi menţine istorie mândru câştigătoare - care este motivul pentru care am intrat în club, în primul rând.

"Sunt sigur că fanii în ultima săptămână am simţit dezamăgit de ceea ce au citit şi văzut.

"Dar poziţia mea a fost din îngrijorarea faţă de viitor.

"Fanii au fost genial cu mine, deoarece am ajuns şi este de până la mine prin performantele mele pentru a le câştiga din nou."

Acordul se încheie pe o perioadă de discuţii intense pe Old Trafford, după Rooney a emis o declaraţie în care a arătat că şeful Unite David Gill nu ia dat de asigurare a fost caută despre echipa viitor.

"A fost o săptămână dificilă, dar intensitatea de acoperire este ceea ce ne aşteptăm de la Manchester United", a spus Ferguson site-ul clubului.

"Uneori, atunci când sunteţi într-un club, poate fi greu pentru a realiza cat de mare este şi e nevoie de ceva de genul evenimentelor din ultimele zile pentru a face să înţelegeţi.

"Cred ca Wayne acum înţelege ceea ce un mare club de Manchester United este.

PHIL McNULTY'S BLOG
Rooney trebuie să producă cea mai mare performanţele sale pe teren să repare prejudiciul în această săptămână turbulente din istoria de Manchester United a cauzat pe ea

"Sunt mulţumit că a acceptat provocarea de a ghida jucători mai tineri şi să stabilească el însuşi ca fiind unul dintre jucatori de mare United.

"Aceasta arată caracterul şi credinţa în ceea ce stăm pentru.

"Sunt sigur că toată lumea implicată în clubul va primi acum în spatele Wayne si arata-i sprijin are nevoie pentru a produce spectacole ştim că el este capabil."

Lui Rooney coechipierul sau Rio Ferdinand, a declarat sociale site-ul Twitter networking: "A fost niciodată la îndoială în tweeps mintea mea, Wazza este Man Utd prin intermediul şi prin nu există nici un fel am putut l-am văzut jucând pentru un alt club, defo nu un club Prem oricum . "

Fostul mijlocaş Unite Lou Macari a recunoscut că el a fost surprins de ştiri.

El a declarat pentru BBC Radio 5 Live: "nu am văzut asta.

Ea nu a fost niciodată la îndoială în mintea mea tweeps, Wazza este Man Utd şi prin prin

Manchester United Fundaşul Rio Ferdinand pe Twitter

"Va fi dificil pentru Wayne pentru a obţine toată lumea înapoi la bord. Eu nu cred că va fi la fel de uşor ca notare doar simple obiective. Este de gând să ia o mulţime de alte lucruri şi pe o perioadă de timp, el va învăţa să mă întorc pe cu mingea de fotbal. "

Unite suporter Liam Bradford, care este editor asistent al fanzinului Red News, de asemenea, a declarat pentru Radio 5 Live: "Sunt complet încremenit.

"A fost una din acele săptămâni. A fost complet nebun.

"Nu ştiu dacă acest lucru a fost planificat toate de-a lungul şi acest lucru a fost doar un joc elabora minte că Sir Alex Ferguson a fost jucat cu Wayne Rooney la bord sau dacă tocmai a fost complet suprarealiste pentru ultimele şapte zile.

"La sfarsitul zilei, el este un fotbalist de clasă mondială şi eu chiar nu aş vrea să-l văd oriunde în altă parte. Cred că am mai mult uşurat că tot el nu se va tot oraşul pentru a echipa care joacă în albastru. "

Rooney nu va reveni la acţiune timp de trei săptămâni ca el recuperează de la un prejudiciu glezna care-l SAE efectuate de formare marţi.

Sa mutat la Old Trafford, de la Everton în 2004 pentru £ 25.6m şi a ajutat clubul a câştigat trei titluri succesive Premier League 2007-09. Contractul său a fost anterior să expire în vara anului 2012.

Comments

Popular posts from this blog

cum scriu pe tastatura arond, cum tastez around, cum fac around, cum pun caracterul arond pentru email.

cum fac paranteza

Dezactivare extraoptiuni vodafone