emag

Suntem oare în epoca mediocritati?

Suntem oare în epoca mediocritati?O companie celebru felicitare o dată folosit ca sloganul lor, "Cand iti pasa suficient pentru a oferi cele mai bune foarte." Aceasta a fost o filozofie fabulos în cazul în care cea mai mare parte de fapt, a urmat. Din păcate, am par să fi intrat într-o epocă în care mulţi oameni nu numai minim care le pot face, şi să scape cu ea. Când ne-am întreba mulţi copii cum au făcut la un examen, nu este neobişnuit pentru a obţine răspuns, "am facut bine." Cu toate acestea, exact ceea ce este în regulă?

Când ne-am examina mai mare sportivi, ei nu a devenit mare prin acceptarea mediocritate, sau de a face bine, sau doar "încearcă". Multe dintre cele mai mari jucatori de golf din lume petrecut nenumarate ore de practică în mod repetat, elaborarea, de lucru cu antrenori - - toate în efortul de a fi mai bine. Cu toate acestea, atunci când observăm majoritatea lucrătorilor în forţa de muncă de astăzi, se pare că marea majoritate nu se dedica a fi cele mai bune foarte. Când m-am indivizi interviu pentru orice poziţie ocuparea forţei de muncă, cei care vin peste mine, ca să se uită la poziţia ca pur şi simplu un "job" sunt, de obicei luate în considerare mult mai puţin, decât a celor care par să ia în considerare poziţia o oportunitate. Desigur, în unele cazuri, lucrătorii dezvolta ca atitudine, deoarece supervizor, manager, sau chiar de proprietarul acestei societăţi, au o "scapa cu cel care le puteţi face" atitudine.

Cele mai multe studii indica faptul ca economia Statelor Unite, care la un moment dat a fost considerat cel mai solid şi bine respectate, şi forţa de muncă american, care a fost considera de top-notch, nu mai este deţinut în cât mai mare cinste. Când a devenit mediocritate standard acceptat de performanţă?

Afirmaţii de genul, "Este destul de bun," sau "Voi încerca," sau "am făcut-o, precum am nevoie pentru a" duce la acceptarea extravagant de mediocritate. Pe scară largă "îndoire" sau "rupere" normele pentru a profita de ceva sau pe cineva cu siguranţă nu a ajutat. Ne plangem de costurile de asigurări de sănătate, dar cât de mult fraudă sau fraudă în apropierea există în sistem, la toate nivelurile, de la nivelul consumatorului / utilizatorului la nivelul de livrare. Oamenii de afaceri şi a altor profesionişti care dublu-proiect de lege sau dublu-baie sunt la fel de încercarea de a "obţine ceva pentru nimic."

Studiile arată că în timp ce majoritatea oamenilor mananca la restaurante revizuire factura lor sau verificări, şi va întrebarea dacă ei consideră că au fost de peste-plătesc cele mai multe, nu va "Fess up" atunci când eroarea este în favoarea lor. Acelaşi lucru este valabil atunci când un casier din neatenţie neglijează de a taxa pe cineva pentru un element. Aceste tipuri de comportament sunt toate exemple de "calea cea mai usoara."

Dacă vrem economiei noastre pentru a obţine din nou puternic, dacă vrem ţara noastră să-şi recapete fosta sa glorie, noi trebuie să plece de la această vârstă de mediocritate, şi cererea o vârstă de realizare. Numai atunci, economia noastră va fi la fel de puternic ca se poate!

Richard Brody are peste 30 de ani consultativ de vânzări, marketing, training, de conducere, şi operaţiunile de experienţă. El a instruit de vânzări şi oamenii de marketing în numeroase sectoare industriale, dat sute de seminarii, a aparut ca un purtător de cuvânt al companiei pe peste 200 de programe de televiziune şi radio, şi în mod regulat pe blog-uri imobiliare, politica, economie, management, leadership, negocieri, conferinţe şi convenţii, etc Richard a negociat, aranjate şi / sau a organizat sute de conferinţe şi convenţii. Richard este Senior Consultant cu RGB servicii de consultanţă, un Ecobroker, un agent Cumparatorii Licentiat (LBA) şi licenţiat în vânzări NYS, în domeniul imobiliar.

No comments:

Post a Comment