telefonul meu mobil spion

video phone pentru care cheie este probably
Toată viaţa mea am fost foarte mândru de spioni. Acesta este visul meu secret. Dacă aş fi fost născut în Japonia feudală, am devenit, probabil, un Ninja, dacă m-am născut în Marea Britanie aş deveni, probabil, James Bond, şi dacă m-am născut în SUA mi-ar deveni, probabil, un membru al CIA. Slava Domnului ca am spion meu de telefon mobil.

spion meu de telefon mobil imi permite sa traiesc visul meu de a deveni un spion. software-ul meu spion care imi permite sa fac ceea ce unii spioni 10 sau 20 de ani în urmă ar fi făcut cu mare dificultate ... acum e pe mâna mea. Meu de mobil software-ul spion telefonul este ca un laborator de spion întreg în palma mea. Aceasta îmi permite să fac atât de multe lucruri. Eu pot face de fapt cu următorul text cu software-ul meu spion mobile;

mesaje 1.) Citiţi altcuiva text, chiar dacă acestea au fost eliminate deja.

2.) A se vedea jurnalele de apel pentru a verifica durata apelurilor şi numerele de telefon.

3.) Track persoana prin GPS

4.) Asculta la convorbiri telefonice.

5.) Controlul de la distanţă telefonul pentru a activa microfonul, aşa că am putea asculta sunetul din jur a telefonului ... şi auzi, probabil, conversaţii reali.

Am încercat spion meu de telefon mobil la părinţii mei, sora si prietenii si a fost destul de bun gust. Meu spion software-ul telefonului mobil este, probabil, caracteristica de telefon pe care voi într-adevăr comoara pentru tot restul vieţii mele, deoarece, chiar dacă eu nu sunt un ninja, sau James Bond sau agent CIA încă mai sunt în stare să facă lucruri pe care le fac.

Comments

Popular posts from this blog

cum scriu pe tastatura arond, cum tastez around, cum fac around, cum pun caracterul arond pentru email.

cum fac paranteza

Dezactivare extraoptiuni vodafone