Au voie femeile casatorite sa poarte haine sexy?

Au voie femeile casatorite sa poarte haine sexy?

Au voie femeile casatorite sa poarte haine sexy?Unele soţii / soţiile lor ca iubitii / prietenele sa poarte haine sexy şi unele nu. Unii spun haine sexy ar trebui să fie rezervate pentru single tineri. Dacă eu sunt peste 50 şi în formă bună, pot fi încă sexy şi, dacă da, ce ar trebui sa poarte? Ce crezi?

"Figura adecvate" sună sensibil pentru mine. Cher a atins o vârstă care pentru multe femei, mai multe stiluri s-ar putea privi din loc. Dar ea are o cifră care permite destul de un pic de latitudine.

"Moda" şi "oportunitatea" este foarte mult un rezultat de mediu, spiritului local, şi religie. Au fost (şi, probabil, încă sunt!), Orele şi locurile în care vederea glezna unei femei goale, era scandalos, mult dincolo de "sexy".

Întrebarea iniţială a fost "am voie sa se imbrace sexy în cazul în care peste 50 de ani, şi ceea ce este adecvat?" Cred ca "sexy" este o stare de a fi, mai mult de un anumit element de îmbrăcăminte sau cantitatea de piele de pe ecran. Sunt peste 50 de ani, şi mijlocii plus, şi eu nu aş simţi NU sexy într-un bikini. Sau arata sexy - dar există bărbaţi (şi femei), în lume, care ar fi de acord cu asta! Cu toate acestea, eu mă simt sexy şi Drop Dead feminină atunci când am purta o fusta si bluza, si un corset dedesubt, furtun, şi pantofi cu toc (nu un toc mai uluitor de mare, deşi). Unele haine (un costum, de exemplu) nu face sa ma simt "sexy". Dar haine care mi se potrivesc în mod corect, că fluxul şi se simt senzuala împotriva trupul meu mă poate face simt foarte "sexy".

Deci. În primul rând define "sexy". Apoi, lucru ce face sa te simti sexy. Şi dacă doriţi, pentru a afla ceea ce partenerul tau crede arata sexy pe tine, şi purtaţi-l daca sunt bune cu asta.

Cu toate acestea, dacă doriţi să poarte plase de peşte şi un sutien raft, bănuiesc că în Statele Unite v-ar lua nişte şoptit destul de intens în spatele mâini despre asta. Dar daca nu-mi pasă (şi bună pentru tine, dacă nu!) Şi-l face sa te simti sexy, du-te pentru el. De îndată ce aţi scăpat din vedere, criticii vor găsi pe altcineva să-i şoptească despre.

Oh ... şi ceea ce în lume nu ar fi căsătorit au de a face cu ea? Cu excepţia cazului în cazul în care partenerul tau are probleme cu căutaţi "sexy" în public, sau doar probleme cu ceea ce ai purta, şi că este într-adevăr un subiect cu totul diferită.

Comments

Popular posts from this blog

cum scriu pe tastatura arond, cum tastez around, cum fac around, cum pun caracterul arond pentru email.

cum fac paranteza

Dezactivare extraoptiuni vodafone