prevenire leziuni, accidente exercitiu


Cum sa previi accidentele sau leziunile in timpul exercitiilor fizice.


leziuni legate de Exercitiul nu trebuie să se întâmple, dar modul în jurul lor nu este întotdeauna clar. Daca esti serios despre stilul tău de viaţă noi, este cel mai bine să dau seama ce capcane ar putea să vă aşteaptă înainte de a începe. Aici sunt câteva lucruri care pot face o diferenţă în această chestiune.

Deteriorate ale echipamentelor: Verificaţi cu atenţie la maşinile dvs. exerciţiu şi alte echipamente le utilizaţi înainte de a începe antrenamentul. Ca un exemplu, cel mai benzile de alergare veni cu un dispozitiv care opreste centura daca se deconecteaza de la haine. În cazul în care nu e acolo, nu folosi banda de alergat.

Necorespunzătoare Tehnica: Dacă nu aţi utilizat echipamentul sau facut de rutină, întrebaţi cum să facă acest lucru în mod corespunzător. Dacă aveţi un antrenor bun, el sau ea vă va cere o grămadă de întrebări înainte de a explica ce trebuie să faceţi. Acest lucru se datorează faptului că unele condiţii medicale pot schimba felul în care trebuie să facă acest lucru în mod corespunzător.

Lipsa de concentrare: am constatat că, dacă mă uitam ceva în timp ce mersul pe jos pe un treadmill, eu sunt apt să fac ceva stupid. Eu o pot face pe o bicicleta stationara, dar nu a mers pe jos. Toată lumea are limitele sale cu privire la cât de mult distragere care le pot lua fără a provoca un prejudiciu, astfel încât asiguraţi-vă că ştiţi ce sunt a ta.

Mândria merge înaintea căderii: Literalmente. Ia-o de la mine, incearca sa faca mai mult sau altfel show off "poate provoca un accident, tulpina musculare sau alte probleme care te face să nu mai funcţioneze până când le-aţi vindecat. Mai mult nu este mai bine, fie. Dacă medicul dumneavoastră sau pe antrenorul tau stabileşte o limită a numărului de repetiţii sau durata de timp / nivel, nu încercaţi să-l crească pe cont propriu. Solicitarea înainte de a încerca s-ar putea salva unele dureri.

Îmbrăcăminte greşit: am scris despre acest lucru înainte, dar este într-adevăr nevoie de repetarea. Afla ce ar trebui să poarte în timp ce faci antrenament, şi apoi l poarte. Ce sa întâmplat cu mine a fost vina mea. Harul Meu de economisire a fost casca de echitatie purtam.

Vedeţi, am fost doar fac exerciţii de montare pe calul fiicei mele. Ca eu nu ar lua de fapt, pe cal, a existat tentaţia de a şanţ casca, dar am decis să-l poarte oricum. Din păcate, am avut pe pantofi de tenis largă, şi fiare de călcat, nu au fost toate că larg. Piciorul meu sa blocat, ea a plecat şi numai Dumnezeu ştie de ce ea nu a pas pe mine, ca am cazut. Fără această casca, aş fi mort. Vă rugăm, asiguraţi-vă că aveţi tot ce ai nevoie pentru a rămâne în condiţii de siguranţă.

Este întotdeauna o idee bună să discutaţi cu medicul dumneavoastră înainte de a începe orice program de exercitii noi. Medicul te pot lăsa să ştiu dacă există afecţiuni medicale care va limita ceea ce poate face, şi el sau ea poate fi în măsură să sugereze programe care ar fi de ajutor.

Comments

Popular posts from this blog

cum scriu pe tastatura arond, cum tastez around, cum fac around, cum pun caracterul arond pentru email.

cum fac paranteza

Dezactivare extraoptiuni vodafone