cum optimizam OpenOffice

OpenOffice este o alternativa gratuita la apartamente scumpe programe de birou, cum ar fi Microsoft Office. În timp ce OpenOffice poate rula eficient pe un sistem de operare cu setările implicite, ea poate să ia o lungă perioadă de timp pentru a încărca până şi suferă de accidente ocazionale. O solutie simpla este de a cumpăra mai multă memorie pentru computerul dvs., care pot fi necesare în cazul în care are mai puţin de 1 GB de RAM. Cu toate acestea, deoarece aceasta este costisitoare, ar trebui să încercaţi soluţii mai simple înainte să faceţi upgrade maşina dvs., în funcţie de un scriitor de la Download Squad. Combinat cu un decor cu handicap Java şi o utilizare prudentă a Quickstarter, o câteva trucuri de setări din cadrul programului de memorie implicit pot scurta timpii de încărcare şi să păstreze aplicaţiile dvs. să ruleze fără probleme. Urmaţi aceşti paşi simpli pentru a menţine în stare de top OpenOffice.


Cum să nu fi de acord Java Runtime Environment
1.
Pasul 1

Deschide o fereastră de aplicaţie OpenOffice. Acest lucru ar putea fi un nou document în Writer, Calc, de prezentare, Egal sau Expertul baze de date. Faceţi clic pe "Tools" din partea de sus a ecranului, apoi pe "Options."
2.
Pasul 2

Faceţi clic pe Java "fila. Debifaţi caseta cu eticheta "Enable Java Runtime Environment".
3.
Pasul 3

Reporniţi cerere. În cazul în Java nu este dezactivat, debifaţi caseta din nou, apoi reporniţi computerul.
Cum se setează OpenOffice memorie pentru a salva
4.
Pasul 1

Repetaţi pasul 1 de la Secţiunea 1. În fereastra Opţiuni, faceţi clic pe Memory "fila.
5.
Pasul 2

Găsiţi caseta etichetate "numarul de pasi." Schimbaţi această valoare la 20. Un scriitor la Zolved spune că aveţi posibilitatea să setaţi această valoare la orice număr mai mic de 100, deşi 20 şi 30 au tendinţa de a produce cele mai bune rezultate.
6.
Pasul 3

Găsiţi utilizare "pentru OpenOffice" cutie. Ar trebui să fie doar sub eticheta "Grafica Cache". Asiguraţi-vă că această valoare este stabilită la 128.
7.
Pasul 4

Reporniţi OpenOffice. Acesta ar trebui să încarce în mod semnificativ mai repede decât înainte.
Cum la spre Enable Quickstarter
8.
Pasul 1

Treci la Pasul 2, dacă sunteţi un utilizator Mac sau Linux. Conform pe software-ul, dacă sunteţi un utilizator Windows, tu ar trebui să deschidă Windows Explorer şi du-te la folderul programului OpenOffice. Dublu-clic pe fişier denumit "quickstarter.exe." Aceasta va încărca datele OpenOffice înainte de a deschide programul, scurtand astfel timpul de pornire.
9.
Pasul 2

Repetaţi pasul 1 de la Secţiunea 1. Asiguraţi-vă că este deschis fereastra Opţiuni.
10.
Pasul 3

Verificaţi caseta cu eticheta "Enable systray Quickstarter." Acest lucru va permite sistemelor Quickstarter pe Mac şi Linux.

Comments

Popular posts from this blog

cum scriu pe tastatura arond, cum tastez around, cum fac around, cum pun caracterul arond pentru email.

cum fac paranteza