cum creez un document PDF
Cum creez un document PDF
Un Portable Document Format este un format de fişier folosit pentru a ilustra documentele 2D. Acest format de fişier este capabil de a prezenta documente 2D fără sprijinul de orice alt software, hardware, sau sistem de operare. Practic, un fişier Portable Document Format este un document compact care poate conţine cantităţi mari de informaţii. Informaţiile conţinute într-un fişier PDF cea mai mare parte constă în text, fonturi, desene, imagini sau grafica vectoriala. În 1993, Adobe Systems a dezvoltat formatul de fişier PDF pentru a fi utilizate în schimbul de documente. Acest format de fişier are o structură care este format de obiecte, cum ar fi (1) Numele, (2) Cifrele, (3) coarde, (4) Array (5), Dicţionare, (6) obiecte Null (7), Curente şi (8) Valorile booleene. Pentru a fi capabil de a crea un document fişier PDF, utilizatorii vor avea nevoie de a utiliza software-ul Adobe Acrobat.
Pasul 1
Descărca sau instala software-ul Adobe Acrobat pe calculatorul dumneavoastră. Aceasta aplicatie include utilitare, cum ar fi Acrobat PDFMaker şi Adobe PDF tipograf, care va permite utilizatorilor să creeze fişiere PDF. Acrobat PDFMaker este o facilitate care permite utilizatorilor de a converti documente Word în PDF dosar documente sau vice-versa. Această aplicaţie, de asemenea, permite utilizatorului să adauge hyperlink-uri, marcaje şi Adobe PDF informaţii în document.
Pasul 2
Creaţi un document prin intermediul Microsoft Word. Reţineţi că Microsoft Word are, de asemenea, un program de PDFMaker, astfel încât utilizatorii pot alege, de asemenea, pentru a converti documentele lor Word în fişiere PDF în aplicarea MS Word.
Pasul 3
Pentru a crea fisier PDF documente folosind doar Microsoft Word, utilizatorii trebuie să organizeze prima formatul documentului, inclusiv întregul fonturi, hyperlink-uri, tabele, marginile paginii, şi aşa mai departe. Utilizatorii pot alege, de asemenea, să adăugaţi caracteristici la documentul Word. Caracteristici suplimentare, cum ar fi documentul de compresie şi încorporarea de fonturi sunt găsite pe add-in Adobe PDF. Acest meniu este plasat în bara de instrumente Microsoft Word ca un add-in.
Pasul 4
Faceţi clic pe pictograma din meniul Adobe PDF pe Bara de Instrumente Word. Selectaţi "Convert to Adobe PDF", atunci va apărea o fereastră în care puteţi alege locaţia în care vă va salva convertite fişier PDF. Faceţi clic pe "Salvare" pentru a salva documentul Word ca un document de fişier PDF.
Pasul 5
În crearea unui document fişier PDF folosind Adobe Acrobat, utilizatorul va trebui mai întâi să configuraţi setările de conversie PDF de software de aplicaţie. Punctul mouse-ul pentru meniul "Edit" pentru a selecta "Preferences", apoi faceţi clic pe "Convert to PDF din lista". Alege Microsoft Office atunci când este prezentat în "Conversia în PDF" listă.
Pasul 6
Selectaţi "File", apoi faceţi clic pe "Creare PDF", şi alegeţi "From File". În cazul în care "From File" acţiune se face clic din meniul, un fişier din caseta Tip fereastră Lista va apărea, în care utilizatorul poate alege documente Microsoft Office
. Utilizatorul poate apoi selectaţi fişierul vrea să se convertească la un document fişier PDF. După selectarea documentului, faceţi clic pe "Open" pentru a deschide documentul Word. Când documentul Word este deschis va fi convertite de către Acrobat
Pasul 1
Descărca sau instala software-ul Adobe Acrobat pe calculatorul dumneavoastră. Aceasta aplicatie include utilitare, cum ar fi Acrobat PDFMaker şi Adobe PDF tipograf, care va permite utilizatorilor să creeze fişiere PDF. Acrobat PDFMaker este o facilitate care permite utilizatorilor de a converti documente Word în PDF dosar documente sau vice-versa. Această aplicaţie, de asemenea, permite utilizatorului să adauge hyperlink-uri, marcaje şi Adobe PDF informaţii în document.
Pasul 2
Creaţi un document prin intermediul Microsoft Word. Reţineţi că Microsoft Word are, de asemenea, un program de PDFMaker, astfel încât utilizatorii pot alege, de asemenea, pentru a converti documentele lor Word în fişiere PDF în aplicarea MS Word.
Pasul 3
Pentru a crea fisier PDF documente folosind doar Microsoft Word, utilizatorii trebuie să organizeze prima formatul documentului, inclusiv întregul fonturi, hyperlink-uri, tabele, marginile paginii, şi aşa mai departe. Utilizatorii pot alege, de asemenea, să adăugaţi caracteristici la documentul Word. Caracteristici suplimentare, cum ar fi documentul de compresie şi încorporarea de fonturi sunt găsite pe add-in Adobe PDF. Acest meniu este plasat în bara de instrumente Microsoft Word ca un add-in.
Pasul 4
Faceţi clic pe pictograma din meniul Adobe PDF pe Bara de Instrumente Word. Selectaţi "Convert to Adobe PDF", atunci va apărea o fereastră în care puteţi alege locaţia în care vă va salva convertite fişier PDF. Faceţi clic pe "Salvare" pentru a salva documentul Word ca un document de fişier PDF.
Pasul 5
În crearea unui document fişier PDF folosind Adobe Acrobat, utilizatorul va trebui mai întâi să configuraţi setările de conversie PDF de software de aplicaţie. Punctul mouse-ul pentru meniul "Edit" pentru a selecta "Preferences", apoi faceţi clic pe "Convert to PDF din lista". Alege Microsoft Office atunci când este prezentat în "Conversia în PDF" listă.
Pasul 6
Selectaţi "File", apoi faceţi clic pe "Creare PDF", şi alegeţi "From File". În cazul în care "From File" acţiune se face clic din meniul, un fişier din caseta Tip fereastră Lista va apărea, în care utilizatorul poate alege documente Microsoft Office
. Utilizatorul poate apoi selectaţi fişierul vrea să se convertească la un document fişier PDF. După selectarea documentului, faceţi clic pe "Open" pentru a deschide documentul Word. Când documentul Word este deschis va fi convertite de către Acrobat
Comments
Post a Comment